Det har varit tyst här lite längre än vad jag hade tänkt och anledningen till det är att vårt internet har lagt av. G har felanmält och vi väntar på en ny router men det verkar ta ett tag?.... Suck. 
Under dessa dagar har jag insett hur pass beroende man är av internet. Mobilen, Appletv, datorn, all "kvällsunderhållning" (läs efter Valdemar har somnat) går liksom inte att använda. Eller där ljög jag, mobilen fungerar tack vare surfen på abonnemanget men den är slut vilken sekund som helst. 

Förra helgen hade vi 1årskalas för vår älskade Valdemar 🎈💙 jag hade bakat heeeela veckan men det kände som att gästerna knappt åt något fika alls :( Jag hade bland annat gjort 24 st mörkchokladcupcakes med vitchokladfrosting. Fick slänga 19 st. Dom tog ju bara två timmar att göra..... :) :) :) Resterande fika kunde vi tack och lov frysa in så nu ligger det och väntar på besök. 
Kalaset var väldigt mysigt och jag är så glad att familj, släkt och bästa vänner tar sig tid för att åka hit och fira lilleman. Han fick massa fina presenter som kommer att komma väl till användning; bland annat leksaker, en gungställning och ett årskort på Jamtli. 









Kommentera

Publiceras ej