Jag satt och funderade på vad vi har gjort dom senaste dagarna men kom knappt på något?.. Jag har varit tokförkyld och har mest gått runt som en zombie. Göran har jobbat. Valdemar har busat på som vanligt. 
Eller en "vettig" sak har vi ju faktiskt gjort. Vi har ordnat med pass till lilleman! Vi har bokat en utlandsresa i april - ska bli SÅÅÅÅÅÅ skönt att få sol och värme! Nu får vi känna på hur det är att resa med barn :) Valle kanske skriker hela flygresorna och vi blir dom där föräldrarna som alla hatar? Eller så går allt jättebra och han sover hela flygningen? Jag hoppas innerligt på det senare alternativet.
Vi har inhandlat massa nya somriga kläder, UV-dräkter, solhatt, badring mm till Valdemar. Jag själv har beställt en ny bikini som ligger på Ica och väntar på mig. Skulle egentligen hämta paketet idag efter vi hade varit på stan, men då stannade inte busschauffören även fast både jag och en kille hade tryckt på stopp-knappen??!!! Och när jag hoppade på bussen så klämde han barnvagnen. Jag intalar mig själv att han hade en dålig dag. 
 
Idag ansökte jag om mina sista föräldradagar på försäkringskassan :'(  :'(  :'( Min sista dag kommer jag garanterat att grina. Min första jobbdag kommer jag gatantera att grina. Och dagarna därefter..
I hemlighet hoppas jag att Göran kommer att bli knäpp av att inte jobba så att han vill börja jobba igen och jag får vara med Valleman (*hoppas hoppas hoppas*). 
 
Tänk att den här bilden togs för snart ett år sedan. Ibland känns det som att jag var gravid igår och ibland minns jag det knappt. Om en vecka fyller vår älskade Valdemar 1 år. Kan tiden sluta att gå så fort?! 
 

Kommentera

Publiceras ej