jag vet inte hur länge jag kan snylta på någon stackars j'vels internet, så det blir inget långt inlägg.

nu ikväll så var jag, olivia och tova, sp1f<3, på STS språkreseinfo. jag skulle jättegärna vilja åka, helst till australien i sommar under 2 månader, men det är dyrt som attan.. andra valet är malta, 2 veckors plugg och 1 veckas semester, mums. eller sist men inte vanligast, england. fast då till varmare ställen i england där man kan jobba på brännan samtidigt.
men det var mycket trevligt i alla fall!

skolveckan har gått fort annars, och jag tyckrr bara mer och mer om min klass. det är jävligt synd att vi kommer att skiljas åt nästa år..

veckan i övrig har annars varit jävlig knepig.. jag vette fan längre. jag vet ingenting känns det som. vem är jag? vad står jag för? vad tycker jag? vad känner jag? det är som att jag har tappat bort mig själv.

imorgon så ska jag och lillasyster johanna och kusin nathalie på bio, vet dock ej vilken än, men det löser sig förhoppningsvis imorgon.
sen så åker jag hem 10 på lördagmorgon, men egentligen så vill jag inte hem.. tanja kommer ju inte att finnas där. jävla helvete. det kommer att vara så himla tomt utan henne.. hon kommer inte lägre att komma och hälsa på mig när jag kommer hem, pussa mig på näsan, väcka mig när hon vill gå ut. hon kommer inte att finnas där för mig längre.. i 14 år har du funnits där, i 14 underbara år har vi ställt upp för varandra, vått och torrt.
fan tanja, du visste alltid när jag var ledsen. då kom du gosade upp din nos på mitt ansikte, och sen så sov du vid mina fötter.
jag älskar dig min älskade hund, min bästa vän, <3

förövrigt så vill jag festa. festa bort mina bekymmer och problem.

2 kommentarer

olivia

28 Sep 2007 19:07

fest till helgen? jag är på.

Sara

28 Sep 2007 19:46

älskade vän! vill så gärna muntra upp dig. nästa helg är det fest :)

Kommentera

Publiceras ej