Äntligen är det helg! Den här veckan har känts ovanligt lång, även fast det har hänt saker varje dag.
I måndags myste jag med sara och olivia.
I tisdags fyllde frida 20 bast så vi var hemma hos henne och åt tårta.
I onsdag var det stress, stress, stress och lite 100dagars såklart! Det vart inte som jag hade tänkt mig. Hann dricka ett glas vin innan 3litersboxen blev stulen av någon i klassen, hade ont i benhinnorna och var allmänt opepp, men på olearys var det kul! Jag träffade bästa maria, och hängde med några ur klassen. Gött.
Igår var det först skola, och sen på kvällen köade jag och dan utanför barnens hus och slogs med crazy föräldrar för att komma fram. Jag köpte en bilbarnstol till tova, en rosa! Nu kommer pappa känna sig manlig när han kör passaten, som är svart insideout.
Och igår hade jag och dan varit tillsammans i 1½ år, det firade vi med att äta fiskpinnar. Också fick jag en fin present av min världens bästa pojkvän!
Idag har vi haft en sketen lektion, där vi tittade på en halvtaskig film.

Nu är det tänkt att jag ska börja på PA-rapporten, men har ingen lust.... Vill åka hem till hammarn och ta ett varmt bad.

Kommentera

Publiceras ej