Hej bloggen som jag aldrig skriver i. Det för att jag inte har något internet i nya lägenheten, och dels för att jag knappt har tid att sitta vid en dator längre. Om det inte är jobb så är det häng med kompizar, och om det inte är häng med kompizarna så är det utgång eller dylikt. Men nu är jag hemma på byn där internet och tid finnes!

Jag har flyttat in i nya lägenheten där jag trivs hur bra som helst! Den är stor och fin och passar mig som handen i handsken. Dock är den fortfarande inte "klar".. Har som sagt inget internet, och inte heller en tv pga pengabrist. Lite fler grejer ska också inhandlas när jag har lyckats skrapa ihop något.

Jag har fått fast tjänst på elis!! Om det inte hade varit för att alla ligger och sover här hemma så hade jag skrikit, för det är fan så glad jag är! Bättre arbetsplats och arbetskamrater finns inte. Jag är så lycklig.

På lördag åker jag, några underbara vänner och några arbetskamrater + några till på partykryssning till Finland! Det kommer säkerligen att bli awesomepants! Jag är så pepp pepp pepp! Då ska jag dricka en massa sprit och köpa med mig en massa sprit hem, måste bunkra upp inför födelsedagar, kickoff med jobbet, forum, nyår osv.

Det är stunder som dessa man inser hur bra man egentligten har det. Nu önskar jag bara att Anna och Niklas kunde få vara med här hos oss. Jag vill inget hellre. Saknaden efter er är så stor.

Kommentera

Publiceras ej