HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Här ligger jag i sängen och lyssnar på JB's nya låt boyfriend och känner mig 13 år gammal. Men jag ska vara ärlig, jag tycker faktiskt att den är bra!
I övrigt så har jag blivit sjuk igen. Natten till måndag hade jag 39,6 graders feber och svettades floder samtidigt som fötterna och näsan kändes som isbitar. Så igår låg jag som en klubbad säl i sängen hela dagen. Som tur är var jag hemma på hammarn eftersom att bilen skulle besiktas, så mamma har kunnat tagit hand om mig. Moffa fick åka och besikta bilen, och hon klarade sig utan anmärkning, yey! Idag ligger febern på 37-38 och jag känner mig piggare, så imorgon återvänder jag till stan. Jobb igen på torsdag!

3 kommentarer

Förra bilägaren ;)

07 Jun 2012 10:11

Appropå bilen, har sett att originalbaklysena sitter på, why?

Inte så att du inte får ha så, bara en liten undring sådär ;)

Carro

10 Jun 2012 18:43

Hej! Jag ville prova hur dom såg ut och då fick dom sitta kvar sen :)

Förra

11 Jun 2012 13:32

Aha, se där ja! Tänkte om nån illbatting kört på pärlan så de var därför :)

Kommentera

Publiceras ej