Nu är jag frisk och penicillinfri, kroppen har dock inte riktigt hängt med efter 7 dagars jobb med minst 10-timmaspass och alldeles för lite sömn, men idag har jag äntligen fått varit ledig. Imorgon och fredag blir det mera jobb men sen får jag vara ledig i hela två dagar! Då vankas det utgång med bästa Linnea och grapparna, och en sväng till Birsta och Ikea med mamma och momma.
 
Mitt badrum ska börja renoveras nu i veckan så jag är för tillfället duschlös.. Det känns sådär. Vet inte riktigt hur det kommer att gå dom närmsta sex veckorna, det återstår att se.
Nu har jag blivit sugen på att tapetsera om i köket. Jag har inte brytt mig om hur min lägenhet har sett ut eftersom det har känts som att jag inte kommer att bo kvar där en längre tid, men nu har jag bott där i över ett år så det känns som att det är dags att börja fixa till. Nya tapeter, ny köksgrupp, en fin skänk, ljusa tapeter och gröna växter. Det vore gött.
 
Nä nu ska jag bejaka hårdrockscarron i mig och titta på metallicas dokumentär Some kind of monster. Jag läste om den i deras självbiografi när jag var på Kreta, och tänkte, hur f*n kan jag ha missat den?!

Kommentera

Publiceras ej