I fredags fick jag äntligen träffa nästan alla tjejer från jobbet. Man märker hur mycket man verkligen saknar dom när man väl ses. Det var himla roligt och trevligt att prata med dom och höra vad som försiggår i deras liv. När det blev lite för mycket jobbsnack om negativa kunder så lessnade jag dock och kände mig inte alls sugen på att börja jobba igen. Tänk, om lite mer än två månader börjar jag att jobba igen.. GAAH. Jag vill ju pussas med min kille hela dagarna. 
 
Igårmorse vaknade jag vid sju och frös och mådde illa, gick på toaletten och.. Ja, magsjuka. Jag flyttade ner till källaren och här är jag kvar. Som tur är så har vi ett vardagsrum, gästrum, badrum och matkällare här nere så jag har alla bekvämligheter jag behöver.
Idag mår jag mycket bättre, mår inte illa men känner mig svag i kroppen. Jag läste att för vuxna så ska man "hålla sig undan" i 24 timmar efter sista kräkningen. Snart har dom gått men jag tänkte stanna här tills imorgonbitti för att vara på den säkra sidan. Hittills har grabbarna klarat sig och jag hoppas att det håller i sig. 
Eftersom jag är sjuk så blev det inget babysim idag vilket känns himla trist då jag verkligen vill att V ska få plaska runt. Jag funderar på om vi ska ta igen det på fredag och besöka Storsjöbadet en sväng. 
 
Så här ser det ut när pappan får spendera hela dagen med Valle. 
Han har fått en till tand, framtand i övre käken, så nu ser munnen ut såhär och han gnisslar dom.. Det gillas INTE av mamma och pappa. 
 

Kommentera

Publiceras ej