Eftersom att Valdemar vägrar att sova i sin egen säng så sover han i våran. Inatt vaknar jag av att Göran tar upp Valle och säger att dom måste kliva upp för att han (Valdemar alltså, inte Göran) har kissat ner sig. Klockan stod på 04:någonting... Så det var bara att kliva upp och riva bort sängkläder och bäddmadrass, tvätta och byta på V och göra välling. Sen var han superpigg och vi var supertrött. GAAAH. Så idag har jag gått runt som en zombie. Jag hällde i mig tre koppar kaffe i rad och tvättade ansiktet med kallvatten sen var jag någorlunda pigg. 
 
När han har haft sina sovstunder idag så har jag tittat på resor och drömt mig bort. Skulle jag gräva lite i sparkontot så är en resa inte omöjlig men samtidigt är det så mycket annat dom pengarna kan gå till, bland annat renovering av hall.. Men 8 dagar i Mexico i mars vore jääääääkligt gött. 
Hur reser man med barn?! Tar man med egen burkmat? Hur många blöjor måste man packa? Vad kan man förvänta sig av att flyga nio timmar med en 10-månaders?
Måste ge mig ut på google och läsa vad det står på familjeliv. 
 
Vår första utlandsresa tillsammans. Här hade vi varit tillsammans i knappt ett år. Vi åkte till Kreta, all-inclusive. Skitäckligt vin, mat som smakade ingenting och det enda vi gjorde var att sola, bada, läsa och äta toast. 
 
Vår andra utlandsresa bar det av till USA och Californien. Vi bilade San Francisco - Monterey - Los Angelses - Las Vegas - San Diego. På bilden är vi i Vegas och är jättefulla. Denna resa gör vi mer än gärna om!! USA är verkligen ett häftigt land. 
 
Vår tredje (och sista) utlandsresa åkte vi till Mallorca. Vi var där i två veckor, varav en vecka så var min familj också där. Jag älskar min familj men efter denna resa sa jag att jag aldrig mer åker utomlands med dom, haha! Jag hade helt enkelt vuxit ifrån att åka utomlands med mamma och pappa. 
I slutet av denhär sommaren så vart vi gravida! Därav vart det en Sverige-resa i somras. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej