Idag mötte jag och Valle upp en mammabebiskompis och besökte öppna förskolan här i Odensala. Nästan hela vistelsen där var vi ensamma så det var väääääldigt lugnt och stor skillnad om man jämför med den i stan som vi brukar gå på, där är det oftast full rulle med föräldrar/barn/pyssel. Men det var roligt att se något annat och sjunga lite andra sånger :) Och barnen verkade tycka det var himla kul där! Dom speglade sig, åkte rutschkana, lekte med bollar och bilar mm. Vi sa att vi ska prova på kyrkis snart också och det ska bli skoj! Jag själv gick kyrkis och fortsatte sedan med liknande verksamheter upp tills jag var 11-12 år och har bara positiva och bra minnen från det. 
 
Efter en snabb mellis hemma så åkte vi ner på stan och mötte upp en väldigt kär och efterlängtad vän och hennes vän. Jag köpte en present till Valdemars kusin Leon som har 1årskalas i helgen. Också vart det en fika och massa prat innan det var dags för oss att åka hem igen. 
Nu sover lilleman och jag har tänkt titta på pretty little liars och vänta på att sambon ska komma hem från jobb. 
 
Här hade vi lite morgonlek i vardagsrummet en dag förra veckan så G skulle få sova ut. Trots massa leksaker så är det ändå roligare att trycka på tv-boxen och dra i tvn.. 
 

Kommentera

Publiceras ej