Igårkväll tyckte vi att vi behövde springa in till sovrummet extra många gånger då Valdemar var grinig. Tillslut kommer G ut och säger att han nog har feber.. Och visst hade han det - 39,1. Vi klädde av han, gav alvedon och gick och la oss allihopa. Sen började en karusell av sova, grina, skrika, snurra och svettas flera gånger i timmen. Göran hinner på något sätt somna mellan två skrik-pass och sover i 1,5 h tills jag inte står ut längre och väcker han så jag får gå till soffan och sova, så mellan 03-05 fick jag lite sömn. 
Trött idag? JA! 
 
Valle vilar nu men jag springer ändå in titt som tätt då han vaknar till och är ledsen. Uscha, det är så jobbigt när han är sjuk. Jag önskar att jag kunde vara den som var sjuk istället för han så slipper han må dåligt och ha ont. 
 
Veckans planer blev helt plöstligt att vara hemma och bara ta det lugnt. Till helgen hoppas vi att han är frisk för då ska vi först och främst på ögonmottagningen med lilleman och även 60-årskalas, middag och barnkalas. 

Kommentera

Publiceras ej