Igår jobbade som sagt Göran natt vilket innebar att jag hade kvällen för mig själv efter Valdemar hade somnat strax efter åtta. Vad gjorde jag då? Åt godis, tittade på teen mom och intervjuer med mina killar i One Direction. Ja, jag är 25 år och älskar One Direction, och jag skäms inte heller!!! 
Vips så var klockan 01 och det var verkligen dags att försöka sova. Valdemar hade dock en annan inställning så jag somnade inte förns sent in på natten. 
Efter alldeles för lite sömn för min del så klev jag och lilleman upp och åt frukost. Tacka vet jag kaffe, det piggar verkligen upp när man behöver det. 
 
Från en sak till en annan - förut i veckan så var vi på BVC för första gången i år. Snart väger Valle hela 10 kg. Tänk när han föddes så vägde han 3040 gram och när han var som minst vägde han knappt 2800. Och nu väger han snart 10 kg?!?! Min spaghettiarm orkar knappt hålla i han längre tider. 
Vi ska dit igen nästa vecka och träffa en läkare då Valle har en lätt skelning på ett öga som vi vill veta om vi måste göra något åt för att få bort eller om det växer bort av sig själv. 
 
 
 
April vs November. 
 

Kommentera

Publiceras ej