Valdemars andra tand har nyss spruckit igenom och är på väg upp. När han fick sin första tand i början av december så skrek, gnällde och grinade han sig igenom nätterna i minst en veckas tid. Vi sov max två timmar i sträck och gick runt som zombies på dagarna. Man kan kort säga att husfriden inte var så fridfull :) 
Och nu har alltså denna fantastiska period börjat igen. Inatt vaknade han strax innan 03 (jag gick och la mig vid 01 då jag satt och panik-surfade efter en present till G som fyller år nästa vecka.. Opsie, hade glömt det) och höll låda fram tills halv sju, strax innan Göran kom hem. Underbara barn.
Det var länge sedan jag PÅ RIKTIGT var så trött som jag har varit idag. Att i flera nätter endast få max fem timmars osammanhängande sömn och en gnällig bebis är tufft. Men vet ni vad? Om alla andra föräldrar klarar av detta så borde även jag göra det! 
 
Så idag har vi inte gjort många knop här hemma. När Göran hade vaknat vid tre så gick vi ut en sväng och skottade uppfarten och gick en kort promenad, med betoning på kort då det var -18 grader ute.. Imorgon och resten av veckan ska det äntligen bli mildare väder så jag räknar med att jag och Valle ska ta igen lite frisk luft då. 
 
Här sitter vi på världens längsta sittbänk! Det är min fina vän Sara som har tagit bilden då vi var i Jönköping i somras och hälsa på henne. Vi hade sån himla tur med vädret på vår semester, sol och minst 20-25 grader hela veckan. 

Kommentera

Publiceras ej