Göran är på jobbet och Valdemar sover sedan 19:45. Jag sitter i soffan och äter choklad (vad annars?) och tittar efter nya kläder till lilleman. Han börjar växa ut storlek 74 så det är dags att shoppa en 80/86-garderob! Jag tittar även liiiiite på kläder till mig själv.. Jag ska nämtligen på AW med brudarna på jobbet i mitten på februari! Min andra utekväll sedan jag blev mamma. Första gången var i november då jobbet hade julfest. Då skjutsade G dit mig vid åtta och jag åkte hem vid tolv, och det var alldeles lagomt. Jag var väldigt nojig och smsade hem för att kolla hur allt stod till och såklart gick allt hur bra som helst. Den här gången kanske jag vågar mig på att vara ute en timme till?? 
Klädmässigt så kommer det med all säkerhet sluta med att jag tar något gammalt och känner mig lite obekväm då kroppen inte är densamma efter barnafödsel MEN vad gör det egentligen? :) Också har jag på riktigt tusen kronor kvar nu när alla räkningar är betalda, storhandling och tankning *tummen upp för det.....*, så jag har ändå inte råd att köpa nya kläder, haha. 
 
Nu börjar det bli dags att krypa in i sängen. Har varit in till sovrummet säkert tio gånger den senaste timmen pga grinig bebis så det är lika bra att lägga sig så är jag där när han behöver mig. 
 
En höstig Valleman! Jag trodde aldrig att jag skulle tycka att det var så roligt att köpa kläder till sitt barn men tji fick jag! 
 

Kommentera

Publiceras ej