Här sitter jag ensam i soffan och väntar på att grabbarna ska vakna och kliva upp från vila. 
Den senaste veckan har Valdemar vaknat någon gång vid 7-8 på morgonen och varit vaken två timmar för att sen somna om ungefär en timme. Antingen så har jag också passat på att sovit (sååå skönt) eller klivit upp och duschat i lugn och rå (också såååå skönt). Idag gjorde jag det sistnämnda då det var dags för ansning av hår då det är babysim idag! Förra måndagen kom Valle knappt ihåg hur man sparkade med benen i vattnet för att ta sig framåt så jag hoppas att det går bättre idag. 
 
I helgen har vi inte gjort så mycket då Göran har jobbat. Jag och Valle har promenerat runt Lillsjön och njutit av solen, städat och stojat på. 
I veckan händer det destomer som tur är! Vi ska på kalas, en sväng till Åre, leka på öppna förskolan och gå en runda på stan. Märks det att det är lön/föräldrapeng? Haha. 
 
Nä nu har mina pluppar sovit i två timmar så det är dags att väcka dom så vi hinner till simningen! 

Kommentera

Publiceras ej