Idag har jag och Valdemar gjort en dagsutflykt till Hammarstrand för att hälsa på familjen där hemma. Göran jobbar nätter i helgen och sover under dagarna så då försöker jag att passa på att åka bort/hitta på saker så han får sova i lugn och ro. 
Vi kom dit runt halv elva och hann med både lunch, promenad, fika och husesyn av nya stugan som syster Johanna och hennes pojkvän bor i - mycket fin och mysig! Jag tajmade tiden på bilresorna så bra att Valle sov nästan hela resan dit och hem, *föräldrapoäng*. 
 
Nu jobbar sambon och bebisen sover. Jag har passat på att nätshoppat från Kappahl till lilleman då dom har 25% rabatt i helgen på ett helt köp. Valdemar kan knappt ha 74 längre och vi har inte så många uppsättningar i 80 så jag beställde kläder i både 80 och 86. När dom har kommit ska han få fotomodella lite :) 
 
Imorgon står babysim på schemat! Vi har ju varit sjuka vid några tillfällen och då får man ta igen i mån av plats så vi skulle få vara med i 1års-gruppen imorgon - spännande! 
På måndag är sista tillfället på vår nuvarande kurs. Efter det har han genomfört kurserna räkan, grodan och guppyn. Nästa kurs heter Babysim avancerad och börjar kring påsk. Efter den är det sommaruppehåll och sen får vi se hur vi gör med simningen. Det blir ju lite pusslande med schemat för oss då både kommer att jobba.. 
 
24 augusti 2015
1 februari 2016 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej